جملات زیبا...


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

 

زنده باد اونیکه میدونه  "رقص"  فقط واسه شادی نیست.
 
 
 

نمیدونم چرا علاقه ای به شناختن شخصیت های جدید ندارم ... !

 
 

طرف و انقد گندش کردم انقد گندش کردم

آخرش ترکید پاشید تو صورتم!!


 

عــــــــــــــــالی بود ....امروزو میگمـــــــ.....

ولی جریان اصلی افتاد پنج شنبه ....

باید درست تمومش کنمــــ....


 

 این خواب لعنتی نمیزاره که کارمو انجام بدمـــــ.....

اگه بزارن امشب  نمیخوابمــــــ.....

موبایلمو پرت کردمــــــ......

ببینم دیگه چه میشود؟؟


 نه منم پر توقعمم ها ...!!!

فردا میشه عالی بشه ؟؟؟؟؟؟

توقع زیادیه خدا؟؟؟


 

 اگه فردا خوششون بیاد من یا به معجزه ایمان میارم 

یا کلن به خاص بودن خودم پی میبرم !!!!!!

اگرهم نه .....هیچی دپ تر ازهمیشه ازدست خودم میشم میام اینجا پست غمنکاک مینویسم براتون ..!!هق هق !!


 

 کاش امشب بمیـــــــــــــــــرم !!

کاش فردا چشامو باز نکنمـــــــــــــــ........

ازخودم بدم میاد یه جورایی !!


 

این مغز آدم هم عجیب جونوریه

یادش می‌مونه که یه چیزی یادش رفته

اما یادش نمی‌مونه که چی یادش رفته

لعنتی ...

 

 

قامون ایرج میرزا میفرمان :

بچه در قنداق و آخوند در وطن، هردو می رینند اما این کجا و آن کجا ...


 
 

سخت است ، تحمل کردن شخصی که اوایل طور دیگری بود ...


 
 

وقتی کسی توی وبلاگش مینویسه:"من میرم واسه همیشه"

خواهشن نگید نرو و اجازه بدید به اجتماع و زندگی برگرده نجات یک معتاد، نجات یک جامعه است...

با تچکرمرمر


 
 

عادم زندگی رو سخت نگیره میخواد چه غلطی بکنه ؟ ...


 

 ینی من یه خورده از شلختگی بی نظمی گشادی هام کاسته شه ها !!!

تقریبا هشتاد درصد مشکلاتم حله !!!

 

چـــــــــــــه کنـــــــــــــــــــــــم ایها النــــــــــــاس ؟


 

 

قبول دارین

بهشت آب و هَواش خوبه

ولی بچه های جهنم باحال ترن...


 

 

وقتی‌ عمق یک ارتباط رو نمیتونی‌ تخمین بزنی

غلط میکنی مثل احمق ها توش شیرجه نزن ...


 

آنها که به بودنت عادت کرده اند... یک روز هم به نبودنت عادت میکنند...برو!


 
 
 

 سه چهارم  ، این نسل سوخته ، حاصل همخوابی پدر ومادرانی است که 

پدر ازحسرت زن همسایه با معشوقه قبلی خود یک هو راست میکند و

مادر بدبخت میشود سپر بلا!!!

و هفت هشت نه ماه دیگر  نطفه ی عزیز اولین حضورش را در این زندگی با شاشیدن به لباس های یکی از ان دو جشن می گیرد!!


 
 

فتراق میگه دلبسته شو وابسته نشو 

من میگم :به دلبستگی هات وابسته نشو...


 
 

مردم یا متوجه منظور من می شوند یا نمیشوند.

من یک مفسر نیستم.

-عقاید یک دلقک- (هاینریش بل)




دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 23 بهمن 1391 | 14:13 | سارا جون |

Sara